måndag 4 januari 2016

2015 - en kort årskrönika

Årets mest oväntade:

Jag och yoga blev ihop! Det är sant faktiskt. Vi har träffats tidigare, för flera år sedan, men då klaffade vi inte alls. Jag vet inte om det var jag eller yogan som inte var redo, men vi gick i alla fall skilda vägar och var nöjda med det båda två.

Hursomhelst så stötte vi på varandra igen nu i höstas och plötsligt ba < 3 < 3 < 3
Nu för tiden ses vi gärna ett par gånger i veckan, både på gymmet och hemma. 2016 kommer lätt bli vårt år!





Årets klipp:

Stod jag för när jag kapade av mig håret.



Jag gick från det här:


Till det här. Sjukt nöjd faktiskt.




Årets värsta:

Att Europa lajvar Tyskland och Europa på 1930-talet. Att SD finns och bara växer sig större och större och främlingsfientligheten är på väg att bli rumsren och folk dör. Folk dör för att vi i Europa kämpar för att inte dela med oss av vår enorma förmögenhet. Folk dör för att människor från andra delar av världen uppenbarligen inte är lika mycket värda. Folk dör för att de inte vill leva i krig, fattigdom och förtryck. Folk dör för att vi inte vill rädda dem.

Och jag tror inte 2016 blir ett uns bättre.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Självklart ska du vara nöjd! Toksnygg. Kortklippt frisyr visar en person och personlighet inte bara hår.

Josefine sa...

Jag blir väldigt sugen på att klippa av risbusken till hår jag har när jag ser din frisyr!

Och ja. Fy fan. Det verkar som att 2016 rent politiskt blir ett ännu sämre år än 2015.

Colombialiv sa...

Du är ju sjukt snygg i båda frisyrerna måste jag säga!