lördag 29 mars 2014

#29





Igår köpte vi nya fåtöljer till vardagsrummet. Det blev ett väldigt lyft måste jag säga. Klart mycket bekvämare än alla flyttkartonger som var där innan i alla fall.




Kvällsutsikt från en av fåtöljerna.




Idag var jag på Afternoon Tea på Långholmen. De hade inga skyltar alls om vad snittarna innehöll (så jag antar att allergiker och vegetarianer inte var så viktiga gäster) och cheesecaken tog slut innan vi hann ta av den. Lågt betyg till dem alltså. Ni får därför en selfie från toan istället för lockande fikabild.

Slut på detaljerad redogörelse av helgen so far.

5 kommentarer:

Louise sa...

Men faan vad snygg du är. Mer selfies här tack?

Johanna sa...

Goa fåtöljer! Fin bokhyllevägg! Snygg tjej!

Linda sa...

Jaha. Man åker bort en helg, och så är det inte modernt med flyttkartonger längre..?!
Fan, måste nog byta ut mina mot, eh, möbler jag också.

lavitadeluxe sa...

Bra smak där:) Har likadana fåtöljer hemma. Och selfisen var FIN.

Maria sa...

Loiuse: Men alltså, vet du hur glad jag blev för den komplimangen?!

Johanna: Tack! <3

Linda: trender kommer och går!

lavitadeluxe: Tack! Och visst är de lika sköna som fina? Är dina i samma färg?