söndag 2 mars 2014

#2 Eller: ställen där jag inte lagt mitt barn




Under diskmaskinen? Verkar ju vara högst opraktiskt att förvara en bebis där. Det var inte jag som lade honom där, jag lovar!




Under vardagsrumsbordet? Nej, det känns bara lite osjysst tycker jag. Som om man vill gömma honom.




På badrumsgolvet? Nja, alltså jag satte honom ju i Bumbostolen. Sen hämtade jag en sak i köket och kom tillbaka till den där lille sälen.




Inom räckhåll för PS3:an? HAHAHAHA! Skulle inte tro det va. Det där pipande ljudet när nån sätter på/stänger av är sjukt jobbigt att tvingas lyssna på.




Under en stol? Nej alltså ärligt, jag brukar faktiskt inte lägga honom under några möbler alls. Jag lovar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

De här blogginläggen ser jag fram emot. Jättekul ju.
Annette

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Haha, tack för att jag fick skratta idag!
Ha en fin dag