måndag 22 augusti 2011

Än så länge går det bra

Det har gått ganska bra idag faktiskt med mitt nya liv. Ett tag var jag mycket exalterad över att jag - redan första dagen - lyckats pricka in en av punkterna, nämligen den där med den helt vegetariska måltiden. Sen kom jag på att det bara var jag som åt två digestivekex med lite ost på som middag, på stående fot i hallen på jobbet. Björn var ju tvungen att äta samma sak han för att det skulle räknas. Damn it.

Nu ska jag strax gå och inte smaka en rad av chokladkakan jag köpte till Björn förut. Inte enda bit ska jag smaka. För det vore ju fusk. Även om ingen skulle se mig.

Fusk alltså.

Och vi gillar inte fuskare.

Inte för att ni nånsin skulle få reda på det. Hehe.

Men jag ska alltså inte smaka på chokladkakan för den som blev osäker nu. Inte.

Hehe.




2 kommentarer:

Anita sa...

Hehe. Jag tror dig. Inte.

PGW sa...

Varå choklad är väl vegatariskt så det förslår?