tisdag 2 augusti 2011

Nervositeten i går kväll

Ni vet hur nervös och stressad man blir när man ska gå och lägga sig och man plötsligt känner hur magen börjar bubbla och krampa och kännas konstig och man ba "nej nej nej nej, inte magsjuka!" Man vill inte kräkas, tillbringa natten inne på toaletten och ha så där jävla jävla ont som man har precis innan man kräks. Ni vet, ångesten och stressen inför att man kanske har en sån natt att se fram emot?

Ja, den är ingenting mot ångesten man känner inför möjligheten att behöva tillbringa en sån natt ute på utedasset. I beckmörkret. Med bara bajset i tunnan och de vilda djuren som sällskap.

I fall ni undrade alltså.

5 kommentarer:

LillaUlle sa...

Hoppas innerligt du slapp...

jenny sa...

EEEuuuuwww. Jag säger som kommentaren innan, hoppas att du slapp!!

Anonym sa...

Å alla spindlar, skalbaggar, knott, mygg och annat otyg för att inte tala om fladdermössen... En blodtörstig sådan härjar visst i Örebrotrakten har jag hört..
Men där är inte du va?

Singelmamman sa...

Vilda spindlar! Fy fabian säger jag bara.

Anna R sa...

Jag är bekväm av mig. Jag använder en plastspann. Jag låter den stå vid sängen och så sover jag (förhoppningsvis) till precis innan man måste spy och då bara tar man upp den i famnen och gör vad man ska. Sen får man mannen (om man har tur) att springa och tömma den och skölja ur med lite varmt vatten och tvål så den inte luktar. Synd bara om din man som i så fall måste springa ut på utedasset för att tömma den så där en gång i kvarten...

Jag tycker för övrigt att det är läskigt att spy i toalettstolen. När spyan träffar vattnet i hög fart så skvätter det upp i ansiktet och det får mig bara att vilja spy ännu mer... :( En ond cirkel med andra ord.

Men suveränt rolig blogg du har! Jag följer den kontinuerligt :)