torsdag 4 augusti 2011

Länkkärlek

Jag är så himla dålig på att länka, jag vet det. Och jag skäms lite över att det är så. Bara för att jag är lat liksom. Men nu ska det bli ändring på det, för fina Katta Kvack fick mig att vakna till. Så nu jävlar ska här länkas månaden ut. För visst vill ni ha tips på finfina bloggar, eller bara veta vilka jag läser? Jo, jag tänkte väl det.

Så dagens första länkning blir just Katta Kvack: för att hon är så cool, smart och rolig och står för sina bleka ben!

Vassegoda!

4 kommentarer:

Maria sa...

Yes, jag fetgillar länktips :) Tack. Hoppas att den där katta kvack är lika underhållande som du! Trevlig kväll

Myaraq sa...

Ska genast kolla in den där Katta!

Katta Kvack sa...

Men Åh! Aj löv you! Tack för de mkt fina orden.

Lina sa...

Vad härligt med länk-kärlek! Jag behöver fylla på min lista med bloggar att läsa efter sommaren då så många dött ut. Jag menar, annars måste jag göra något vettigt om dagarna och det, DET har jag ingen lust med.