tisdag 30 augusti 2011

Jag fattar inte

Ibland blir jag så himla förvirrad. Som när fastighetsskötaren lägger en lapp i brevlådan där det står att de ska göra någon slags besiktning i porten runt hörnet den 20:e och att alla som inte är hemma då måste lägga nyckeln i nyckelboxen.

Ska alla lägenheter i vår port också besiktigas då? Eller är det vi som ska göra själva besiktningen? Eller är det kanske vi som ska ansvara för nycklarna i nyckelskåpet?

Jag önskar att han kunde ha talat mer klarspråk faktiskt. Så jag visste vad som förväntades av just mig menar jag.

2 kommentarer:

Martina sa...

Hmm svårt att veta om han glömt ändra nummer på lappen...
Intressant för honom att försöka komma in i lägenheterna i porten runt hörnet om han delat ut lappen i fel port...

Fortsättning följer hoppas jag.

Aurora sa...

jag tycker du borde fundera på om inte hyresvärden borde ha en huvudnyckel att komma in i alla lägenheter me.

(De skulle iaf jag fundera på ^^ )

/ Julle