lördag 5 mars 2011

Väluppfostrad flicka

Åh gud, om jag rör mig nu kräks jag. Eventuellt köpte jag kanske lite för mycket godis förut. Så himla jobbigt också att jag alltid måste äta upp allting på en gång. Men det är väl något som sitter i sedan barndomen, det där med att man alltid måste äta upp allting på tallriken. Annars blir barnen i Afrika av någon anledning upprörda. Jag har aldrig riktigt fattat varför de är så engagerade i svenska barns kosthållning, men vem är jag att ifrågasätta.

Så jag hoppas i alla fall att alla små marockanska barn är nöjda nu. För den där sista chokladbiten åt jag för deras skull, trots att det tog emot.

3 kommentarer:

Fontänflickan på nya äventyr sa...

Vilken tur att du finns!

Unknown sa...

Duktig kicka. :-)

Linda sa...

Skönt att du sköter jobbet åt mig..:-D