torsdag 3 mars 2011

Hej tjockis

Nej hörrni, det här med att träna alltså. Hur viktigt är det egentligen? För efter alla sjukdomar och inställda pass har jag liksom helt tappat sugen. Så nu när jag faktiskt kan träna vill jag plötsligt inte längre. 

Men jag känner att det här med god form, hälsa och snygghet är överreklamerade värden. Jag tror att jag i år ska satsa mer på lönnfetma, soffröv och fyrkantiga ögon. Det känns mer rätt på något sätt, mer 2011. Och man vill ju vara trendig.

Det är alltid viktigast. Glöm aldrig det.

4 kommentarer:

Ting sa...

WORD!

Anonym sa...

Xactly min tanke idag. Men vill man va en tunna på två pinnar när man fyller 40?
Oklart.

Mimmi sa...

Det viktigaste är att ha folk som tvingar en att gå och träna, jag tränar aldrig ensam. Då blir det mer som social aktivitet än den tortyr det kan te sig som..

Anonym sa...

Oftast kommer väl 3-5 magsjukor och fixar till det värsta inför bikinisäsongen?
Dessutom har ju du redan kille?!