söndag 6 februari 2011

Hipp hipp hurra för mig då

I morgon fyller jag år. Det kommer bli en mindre bra födelsedag, det känner jag på mig redan nu. Jag jobbar nästan 12 timmar, Björn har inte kunnat fixa present eftersom han är döende i influensa, ingen vill komma och fira mig eftersom han är döende i influensa och det har inte hunnit bli sommar i år heller lagom till min födelsedag.

Det blir alltså en tårt-, present- och familjelös dag. Och så är det Björn som får alla sympatier. Livet är allt bra märkligt ibland.

Men, jag ska inte klaga. Jag kommer få en pärplatta som nån av Julius fröknar har gjort. Det blir fint det. 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska inte underskatta pärlplattor ;-)

Singelmamman sa...

Men jag kan komma! Jag är också snorförkyld. Ska jag ta med tårta eller kanske glass?

Maria sa...

brysselkakan: Sant. Den var riktigt tjusig faktiskt.

Singelmamman: Du ångrade det där så fort du läste om kräkfesten va? ;-)

Unknown sa...

Jag behöver inte träna magen i magmaskiner.
Det räcker med din blogg.
aj aj aj

Myaraq sa...

Från och med det här inlägget älskar jag din blogg.