söndag 27 februari 2011

F´låt

Nu har jag försummat min lilla blogg hela helgen, har ni märkt det? Jag har inte haft tid att sitta vid någon dator i helgen, och det känns inte ett dugg bra faktiskt. Jag saknar ju er liksom. Vi har inte haft något helgmys alls tillsammans.

Så vi får ta nya tag i morgon tycker jag. Det kanske blir lite stelt till en början, men vi kommer nog komma igång igen ganska snabbt och sen känns allt som vanligt igen. Vi har ju faktiskt bara varit ifrån varandra en helg. Det är snart glömt hörrni!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... Nä, jag ska inte vara långsint, lovar!

Anonym sa...

Du var så deppig i torsdags så jag blev lite orolig när du inte skrev som vanligt. Men du söp väl bara till det för att festa med Björn, va?! Annacarin

Lippe sa...

Finns ju inget krav på närvaro :) Välkommen att komma o gå som du vill!