torsdag 3 februari 2011

Det här med minne har aldrig varit min starka sida

Det är två saker jag måste komma ihåg att ta med mig i morgon bitti. Det ena måste Charles ha på dagis, det andra ska jag ta med till jobbet.



Den här lappen på ytterdörren kommer säkert hjälpa mig att få med mig sakerna hemifrån. Jag hoppas bara att jag lämnar rätt sak på rätt ställe.

Om inte annat för att det kommer bli så himla svårt för fröknarna på Charles dagis att klä på honom en flaska vin. Utanpå overallen.

6 kommentarer:

Annamax sa...

Jag vill också jobba på ditt jobb!

Fru Gårman sa...

Ja määä!!

KaosJenny sa...

Alternativt vara på Charles dagis, det beror ju på hur det går imorgon. Jag håller tummarna...

Tanja sa...

Hittade också hit via Ketshupmamman :) Härlig gnällig blogg. Du säger det som en annan tänker men inte riktigt vågar säga. Tack för många gapskratt.

Tantaluran sa...

Å tänk om fröknarna dricker upp vinet och sk***r i ungarna!

Unknown sa...

Gick det bra ? :-)