lördag 5 februari 2011

Det är viktigt att göra saker tillsammans

Det finns vissa fördelar ändå med att Björn är så sjuk. Han når till exempel inte fjärrkontrollen och är alldeles för svag för att resa sig upp ur soffan. Så ikväll har jag sällskap framför melodifestivalen!

Varje gång han försöker protestera höjer jag bara ljudet ännu mer.

Det är mysigt att vi för en gångs skull kan titta på det här tillsammans tycker jag, jag hoppas det kan bli en ny tradition.

För influensan är väl säsongsbunden?

4 kommentarer:

Jenny sa...

Eller så ser man till att ens respektive blir lagom sjuk när sådana event infaller. Det fungerar utmärkt hemma hos oss..

Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan sa...

HAHAHAHAHAHAHA så jävla skön humor

Anonym sa...

Väldigt säsongsbunden skulle jag vilja säga =)

Maria sa...

Då har vi skapat oss en ny tradition alltså. Fint!