tisdag 15 februari 2011

Dagens utflykt

Idag var sista dagen Charles behövde vara hemma från dagis på grund av magsjukan. Så vi tänkte att vi skulle hitta på något roligt, åka på utflykt eller så.

Efter lite funderande valde vi barnakuten på Danderyd, och för oss tre (Julius var med också) kostade det 120 kronor. Men då ingick två timmars lektid, två piggelin, obegränsat antal plastmuggar att kissa i samt eget rum.

Det var väl helt ok. Men nästa gång tror jag att vi testar Junibacken istället.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Hahaha! Synd att jag har träningsvärk från hell, jag tror jag har skrattat mig till ett bråck.

Synd om er med återkommande sjukdomar, hoppas ni friskar på er snarast!

Linda sa...

Oj det låter ju verkligen som ett bra val av utflyktsmål. Ska jag tänka på nästa gång vi inte har något att göra..:-D
Tack för tipset!!

Anonym sa...

Hysteriskt garv. IGEN!!! Annacarin