söndag 2 maj 2010

Bonniers trafikskola

Bonniers trafikskola blir så himla mycket lättare efter ett glas vin. Det måste ju betyda att man är en bättre bilförare efter att glas vin också? Den ska ju vara så väldigt realistisk menar jag.

Däremot undrar jag lite varför man har valt den dåliga Bengt Alsterlind-kopian som speaker? Tror de verkligen att man tar honom på allvar? Jag tror hela tiden att jag tittar på ett avsnitt av Hajk där man mot slutet av övningen ska bygga en fågelholk eller nåt. Känns så konstigt när man är mitt uppe i en övning om motorvägskörning. Vad har det att göra med fågelholkar liksom?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jomen var försiktig med fågelholkarna, det är sådana däringa fartkameror vettu.

Knaada sa...

Fågelholkar? Vin? Är det inte en riktig sup gubbarna brukar ha gömd i fågelholkarna?